8 Mayıs 2012 Salı

Bahar Tokaları

Merhabalar izleyici,

Çok düşündüm ne başlık atayım diye, ben tam hıdırellez sonrası bahar açılışını bu tokalarla yaptığım için öyle yazdım sonunda :)

Geçenlerde daimi tedarikçim ablamın bana gönderdiği hazineyi şurada yayınlamıştım. Oradaki beyaz yıldızlı tülden ve ona benzer siyahından toka ve saç bandı yaptım. Bir önceki postun üzerine iyi gidecek diye düşünüyorum :)









Arkasına klipsli tokalardan sabitledim, bu sayede topuz tokası olma özelliğini de kazandı :)










Bu da bonus :D Ponponlarımdan kalp yapma hayalim hep vardı ama açıkçası hayalimdeki kadar beğenemedim, gerçek ile hayallerim arasında doğru bağlantılar kurmayı tecrübelerle öğreneceğim sanırım.

Bunlar da dün spor arkadaşımla sporumuzdan fedakarlık yaparak yaptığımız çekimler.









İşte bu kadar, ilçemizin parkındaki her sene geleneksel hale getirdiğimiz gelincik bahçesi çekimlerinden bazılarını başka postta paylaşacağım kırmızı kırmızı enerji versin diye :)

Tokaları pasaj ve emeksensin dükkanlarımda satışa koydum.


MİM HAKKINDA 


Şu mim konusunda blogdaşlarıma kırmaktan korkarak söyleyeceğim bir kaç şey var.
Biliyorsunuz bir mim başlıyor ki çoğu ortaokul anket sorusu kıvamında oluyor ve oradan oraya diyerek ulaşmadığı blog kalmıyor. Sonuncusu da "çok yönlü blogger ödülü" .
Gerçi almayan kaldı mı bilmiyorum ama varsa bana mail atsın sevabına ben de onlara yollayayım, bu derece anlamını yitirdi bence.

Zaten bu mim konusunda çok şey söylendi, bir grup nefret ediyor, bir grup çok seviyor, şu an beni bu iki tarafın tam ortasında görürseniz çok sevinirim :)
Gerçekten anlamlı, okuduğunda "dur bakayım nasıl bir cevap vermiş buna" diye merak ettirecek bir soru olmadıkça mimlenmeyi sevmiyorum artık. İlk mimi nasıl heyecanla cevaplamıştım, taze blogger olmama veriyorum, eğlenceliydi tabi :) Ama bir özelliği olmadığı sürece çok anlamsız geliyor artık.

Şu an sinir bozucu bir profil çizdiğimin farkındayım ama ama lütfen kızmayın bana, ha belki de umurunuzda olmaz, o zaman ne mutlu :)


Vee bir meydan okumaya girişiyorum, ponti bu basit plaj kıyafetini diker mi dikemez mi hadi bakalım göreceğiz, en fazla kumaş ziyan ederim, onu da parçalar takı yaparım bu kadar basit ^.^


Sevgiler pontiden, hoşçakalın...

6 yorum:

  1. taçlar tokalar harika olmuş. ben ponponluyuda sevdim ama sen neden sevmedin ki?? evet bazen düşünceyle sonuç örtüşmüyor, tabi neler düşündüğünü bilemiyorum ama bu hali güzel:) fotoğraflar ne güzel gelinciklerin yanıbaşındasınız, harika. mim ve ödül konusuna katılıyorum. gerek görmüyorum. bana gelen ödül ve mim ben de sona ulaştı. kimseye göndermedim isteyen alabilir diyerek:)
    ponti diker bence onu hem kumaş falan ziyan etmez, biliyorum ben:)) haydi sana kolaygelsin ponticim.
    sevgiler, kolaylıklar

    YanıtlaSil
  2. ponti bunu yüzde bin diker.. dikemezse bana yazsın, yardım ederim :)

    mim konusunda hiç sinir bozucu değilsin, zor işler bunlar, katılıyorum sana... bana garip geliyor belli bir post formatım varken tutup da "aşk bence çiçekler böceklerdir, en sevdiğim kuş martı mih mih" türü postlar yazmak.

    bi deee bi deee o kalpli taca kalp de pompique adını takmak istiyorum izninlee :) çok çok tatlı olmuş, formu, renkleri, yeri... fotoğrafın kendisiii!!! ellerine sağlık!


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Tokalara bayıldım! Ponpon keçeli kalp de senin hayalindeki gibi olmamış olabilir, ama bence çok güzel!
    Mim ödül konusunda da çok haklısın, ben de röportaj tadında soru cevaplamayı seviyorum ama öyle mimler var ki sırf hatrı kalmasın diye cevapladım mesela. Ödül ise apayrı bir olay...

    YanıtlaSil
  4. Asortik, ne bileyim artık nasıl hayal ettiysem :))
    Çok teşekkürler, bu sözlerden sonra dikmem lazım zaten , sevgiler...

    decodeniquo seni mi kıracağım onun adı pompique olsun bundan sonra :)

    o zaman takıldığım yerde kapındayım, sevgiler...

    Nesrin çok teşekkürler,
    mim konusunda da sanırım çoğunuzla aynı düşüncedeyim. :)

    YanıtlaSil
  5. GERÇEKTEN çoook güzel bayıldım tokalara elinize sağlık =)

    YanıtlaSil

Ne geçti aklından?