10 Ağustos 2012 Cuma

Yeşil Elbise

Merhabalar,

Ben ilk elbisemi diktim :) Haftalardır trendyol ve benzeri sitelerde kafama göre bir elbise arayıp duruyorum iyice alışveriş bağımlıları gibi olmuştum, sabah 7 de butiklerin açılmasını bekliyordum o derece!

Ama bir türlü beden-bütçe uyumunu yakalayamadığımdan isyan ettim ve kendim bir şeyler yaptım, ya da yapmaya çalıştım.

Aldım üzerimde duruşunu sevdiğim bir bluzumu altını uzatarak elbise haline getirdim.
Rengine ölüp bittiğim bir yeşil kumaşım vardı, şurada postu var hatta : http://pontinintakilari.blogspot.com/2012/03/mim.html

Ütüsü hemen bozulan sorunlu bir kumaş ama göze aldım ben,sonuçtan da memnun kaldım, tam yazlık tiril tiril şahane bir elbise oldu.





Elbise boyunda kestim ve göbek altından 4 parmak kadar aşağısına yumuşak lastikle diktim. 

Önce yakasına  İlk Yaka Romantikten Yana postumda yayınladığım yakayı düşündüm, hemen bu elbisenin yakasına göre yeni kalıp çıkardım.


Onca dantel ve inci harcadım ama sonuç hiç ama hiç hayal ettiğim gibi değildi :(



Neden bilmiyorum çok kötü durdu, eğreti gibi, boynuma boyunluk taksam böyle garip dururdu herhalde, sevemedim.
Yaka da elimde kaldı normal sporcu atletlerin yakasına göre aslında ama yapım aşamasında maalesef ufak bir deformasyona uğradığı için satışa koymadım.



Sanırım şu şekilde uzun kolyelerle kullanmak çok daha hoş olacak.


Kolye şuradaki : Renkli Yumurtalar Kolye


Beline kemerle de kullanılabilir ama onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum.

Sonra bir etek diktim efendim, şuradaki istanbuldan aldığım kumaşların arasında vardı :)




Kalem etek formunda biraz dar. Yine beli lastikli. Gelemiyorum zora arkadaşım ne yapayım, ben pratik kadınım uğraşamam öyle uzun uzun.

Ponti gider, sevgilerini bırakır. Bu aralar hep dilimde, aklımda, ezberimde. 
Let it be.



11 yorum:

  1. Yetenek böyle bir şey işte, ben bir düğmeyi zor dikiyorum:)

    Elbisenin rengi ve formu çok hoş gerçekten,ellerine sağlık, güle güle giy:)

    İnci yakan aslında çok güzel olmuş, ama dediğin gibi sanki bu elbisenin yakası değil, mesela o narçiçeği eteğinin kumaşı ile uyumlu olabilir gibi geldi bana..
    Onu da güzel bir yerde değerlendireceğinden hiç şüphem yok;)

    YanıtlaSil
  2. Ne geçti aklımdan? böyle başarılı elbise diken biri acaba papyon dikmeyi de biliyor mudur dedim. Sonra dur böyle yorum saçma olur dedim. Saçma da oldu. :]

    Neyse bana beklerim. Belki uykum olmayan bir saatte saçmalamadan biraz sohbet ederiz. :]
    http://bayanbilen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Al benden de o kadar dedim:) Kendime diktiğim eteklerin hepsi lastikli pratik işlerin insanıyız:D

    İnsan dikişten çat pat anlayınca kıyafet alması zorlaşıyor cidden ben çoğu zaman eli boş çıkıyorum dükkanlardan:)

    Bu arada seni mimlemiştim tatlım:)

    YanıtlaSil
  4. KIYAFETİNİZİ ÇOK BEĞENDİM ÇOK BEGENDİM ÇOK BEĞENDİM :)) CNM BENİM ELİNE SAGLIK CİDDEN TİRİL TİRİL VE ŞIK Bİ ELBİSE OLMUŞ YANLIZ BEN KEMERLİ FOTOSUNU DA BİLDİĞİMDEN KEMER İNANILMAZ BÜTÜNLÜK SAĞLAMIŞ BEN YAKAYIDA ÇOK SEVDİMMM DEDİĞİN GİBİ BUNA BİRAZ EĞRETİ DURMUŞ SANKİ AMA EMİNİM HARİKA DURUCAĞI PARÇALARDA VARDIR .. SENİ BEGENDİM,ELBİSENİ BEGENDİM,YAKANI BEĞENDİM,KOLYENİ BEGENDİM EE DAHA NE OLSUN MAŞŞAALLLAH DİYOR İYİ GECELER DİLİYORUM CAN KUŞUM <3

    YanıtlaSil
  5. Nesrincim benim de aklıma geldi aslında o eteğin kumaşı artı bu yeşil kumaşla bu elbiseye özel bir takı yapmak. du bakalım :)

    inanırsakolurbence ben çoktaaan gördüm mimimi :)

    Sevdam ben de seni beğendim ♥

    YanıtlaSil
  6. dikiş bilenler malesef mağzadan alışveriş yapamıyor bende dikiş dikiyorum kıyafet dikmeyi sevmesemde mağzaya gidince ay bu kumaşa bukadar para verilirmi çok basit kumaşı var ben bunu dikerim deyip hiç birşey alamıyorum gerçi kendime dikmeye gelincede çok üşeniyorum İstanbul pazar cenneti ve çok ucuz kumaşlarda olunca da hiç hazır alamıyorum elbise harika olmuş güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  7. ponti güle güle kullan .netten kıyafet almak biraz riskli gibi görünüyor benim gözüme ,iyiki dikmişsin

    YanıtlaSil
  8. ponti'cim elbise gerçekten çok güzel. incili yakayı ilk bakışta yadırgamadım ama birkaç kez baktıktan sonra etkilenmiş olabilirim senden, uygun olmadığına karar verdim:)) sade halini daha çok sevdim:)) kırmızı etek müthiş:)) ellerine sağlık canım benim, iyi günlerde kullan.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Güzel kıyafet bence tam yazlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ama Derya'm aştın sen artık kendini.. dikiş olayını bitirdin bana kalırsa.. Harikasın, darısı başıma :))

    Ayrıca elbisenin kolyeli hallerini, özellikle de kedi kolyeli halini pek bi beğendim, söylemeden geçemiciimm :))

    YanıtlaSil
  11. ben inanılmaz beğendim... devam etmelisin dikmeye...:)

    YanıtlaSil

Ne geçti aklından?