29 Kasım 2012 Perşembe

Ankarada Hobi Malzemesi Satan Yerler

Merhabalar blog alemi!
Ankarada sudan çıkmış balık misali ne,nereden,nasıl alınır diye kara kara düşüne duran pontinin telaşı gelen siparişlerle iyice artınca bir ümit internette bir araştırmaya giriştim ki o en "emeğine sağlık" denilesi post çıktı karşıma.









Hobi Vakti bloğunun sahibi blogger arkadaşım beni inanılmaz mutlu eden o "Ankarada hobi malzemeleri satan yerler" listesini özenle hazırlamış, bizlere sunmuş. Kendisine buradan da defalarca teşekkür ediyorum. Daha ilk yeri aramamla aradığım malzemeyi buldum hem de iki adım uzağımda, mutluluğumu tahmin edersiniz.
Benim gibi Ankaradaki bu yerleri merak edenler için listeyi ben de yayınlayayım dedim.



ÇAYYOLU
Ece Aymer Craft House 
3036. Cadde Konuttent - Yaşamkent Yolu Üzeri No: 46
Çayyolu / Ankara
Tel : 0 312 241 96 88
Blog Adresi : http://favoritehometovisit.blogspot.com

ÇANKAYA
Ece Aymer Craft House Çankaya
Birlik Mah. 453. Sok. No: 8/B
Çankaya / Ankara
Tel: 0 312 495 40 43
Blog Adresi : http://crafthousecankaya.blogspot.com 



ÜMİTKÖY
Atölye Beyaz
Mutluköy Sitesi 8. Sok No: 10  Ümitköy ANKARA
Tel : 0 312 236 40 02
Blog Adresi : http://atolyebeyaz.blogspot.com


KIZILAY
Şık Düğme A.Ş. 
İzmir 1. Cadde Menekşe 1. Sokak No:3/C Kızılay / ANKARA
Tel: 0 312 419 91 75
** http://www.şıkdüğme.com** 

İp, goblen, düğme, keçe, kurdele, incik, boncuk, ahşap boyama malzemeleri satılan yer. Ne ararsanız bulabilirsiniz. :)

********

Erdoğan Yün Düğme Aksesuar
İzmir 1 cad. No:19/A Kızılay / Ankara
Tel: 0 312 419 45 50
** http://erdogandugme.com** 

Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor. 

**********

Yiğit Yün ve Düğme 
Atatürk Bulv. Alemdar Çarşısı No:88 D:3  Kızılay / Ankara 
0 312 425 73 25 
Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor.

**********

Karademir Tekstil
İzmir Caddesi No:11 Kızılay / Ankara 
0 312 232 16 92- 93 94
Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor. 

**********

Karademir Tekstil A.Ş. 
Çıkrıkçılar Yokuşu Yıldız Sok No.4 Ulus/ANKARA 
0 312 310 62 54 
Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor. 

**********

İpekçi Cemal
Zafer Çarşısı içinde
Ahşap malzemeleri bulabileceğiniz bir yer. 

**********

Moda Çarşısı Üst Katta Hobbyland
Takı malzemeleri satılıyor. 

**********

Moda Hobi ve Sanatsal Ürünler Galerisi
İzmir Cad. Moda Çarşısı
Alt Kat No: 76 Kızılay
Tel: 0 312 417 28 26
Ahşap, Seramik Malzemeleri bulabilirsiniz.

**********

Moda Düğme 
Sümer Sokak. No : 2 C - D 
İzmir Cad. Kızılay
Tel : 0 312 229 00 35
Yine hobi malzemeleri bulabileceğiniz yer. Ahşap boyama malzemeleri satılmıyor. 

**********

http://www.atolyesergun.com  yer bildirimi :) Kendisine buradan teşekkürlerimi sunuyorum. :))
Tansel Bijuteri (tanser'de olabilir) 
Sümer 1. sokak Kızılay
Takı malzemeleri satılıyor. 

Ben henüz gitmedim. Gittiğim zaman tam adını ve adresini yazarım. :)



ULUS

Moda Düğme
Anafartalar Cad. No : 71 Ulus
Tel : 0 312 310 68 64 


Suluhan Çarşısı
Posta Caddesi Ulus / Ankara

Takı tasarımı ile ilgilenenlerin ilgisini çekecek bir yer. Bol miktarda takı malzemeleri satan dükkanlar var. 

Girişte sol tarafta ahşap malzemeleri satan bir dükkan var.

Suluhan alt katta mozaik atölyesi var.


Suluhan Alt katta 
Nikah, kına gecesi, sünnet, bebek malzemeleri satan minik bir dükkan var. Dükkan küçük ama içi dopdolu. :) Tülden, kurdeleye, çiçekten, minik objelere ne ararsanız var. :)
** http://yavuznikahsekerleri.com ** 


BAHÇELİEVLER
mutludukkan.blogspot.com   dan yer bildirimi :) Kendisine teşekkür ediyorum. :))

Moda Düğme
Bahçeli 7. caddenin bir alt sokağında.LCW nin köşesinden aşağı inip sola dönüyorsunuz :)) 

İnternetten bulduğum adres ise şöyle. Sanırım aynı yer. :)

Moda Düğme
6. Cad. Otuz Sokak 4/A
Bahçelievler
Tel: 0 312 213 71 99


BATIKENT
Bedayi
Gersan Sanayi Sitesi
Tahsin Kahraman Cad. No : 84 
Batıkent / Ankara

Tel: 0 312 257 40 47




Umarım benim gibi bir kaç kişinin daha işine yarar. Sevgiler, saygılar efendim.




14 yorum:

  1. Güzel bir liste.Ben kızılay ve ulus çıkrıkçılar yokuşundaki mağazalarda işimi hallediyorum.Ama her yıl istanbuldan yüklüce hobi alışverişi yaptığımıda söylemeliyim.Ankara bana bu konuda pek yetersiz geliyor ama idare ediyoruz işte.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. modabahar senin dediklerini de yazdım aklıma, ulusu hep duyuyordum zaten. Ama dediğin gibi buradaki fırsatlar İstanbulla kıyaslanamaz bile :)
    Teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, :)

    Listem işinize yaradığı için sevindim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok yaradı, sevgiler!

      Sil
  4. Merhaba sevgili Ponti,
    Ben de 1 yıllık bir Ankara yaşayanı olarak, malzeme temini için ne yapsam? Ne yapsam? Diye düşünürken, 10marifetten tanıştığım sevgili marifetli arkadaşlarım sayesinde suluhan'ı keşfettim.Sömestr tatilinde anneme gittiğimdee marputçular çarşına gittim veee heeey gidi İstanbul dedim yine :)) Deli gibi dükkan dükkan dolandık Marputçularda ehehehhehe elbette hasırcılar sokağı ve Mahmutpaşa 'da.
    Suluhan çok özel ihtiyaçların olmazsa işini görecek bir yer ama
    Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuyu kiminle konuşsam suluhan dedi hep, umarım bir gün gidebilirim. Ama İstanbulla hiçbir yer kıyaslanamaz, orası ayrı cennet :)
      Sevgiler!

      Sil
  5. Ponti ve Hobi Vakti bloğunun sahibi blogger arkadaşıma çok teşekkür etmeliyim bu kadarını ben de bilmiyordum. Ulus, kızılay ve bahçeli tamam ama diğer yerler hakkında hiç bir bilgim yoktu. Gerçekten de çok yararlı bir post olmuş. Ki yıllardır Ankara'dayım ve bayılırım hobi alışverişine. İzmir'e sık gittiğim için burada bulamadığım çeşitleri oradan toparlıyordum ki bu yeni yerler de bana alternatif olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulusa göre pahalı yerler olsa da acil ihtiyaçlarımız için bilmekte fayda var :)
      Rica ederim, sevgiler.

      Sil
  6. kapı süsü yapıcam ama gerekli malzemeleri nereden bulabilirim ankara yaşıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihan hanım izmir 1 caddesindeki erdoğan düğmede bolca çeşit var. Eminim aradıklarınızı orada bulabilirsiniz.

      Sil
  7. Merhaba,
    Ankara'da nereden düz bez, keten çantalardan bulabilirim? kendim boyamak için arıyorum da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ulusta mutlaka vardır ama uzak gelirse kızılay izmir caddesinde (yukarıda tam adres var) Erdoğan Düğmeye bir bakın. Yok yok bir mağaza. Büyük ihtimal vardır.

      Sil
  8. Çok güzel... Acaba buzdolabı süsü yaparken kullanılan tüllerden nereden bulabilirim??? Daha bu adreslere bakamdim ama aradığım yerlerde yokk ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz tüller hangileridir bilmiyorum ama bu erdoğan düğme'de her çeşidini bulabilirsiniz.

      Sil

Ne geçti aklından?